Po
przedstawieniu prezentacji na forum klasy wykonawcy dokonają samooceny, a
następnie uczniowie zostaną ocenieni przez widzów.
A
oto kryteria tej oceny:
Ilość punktów
|
Ocena
|
15-16
|
celująca
|
13-14
|
bardzo dobra
|
12-10
|
dobra
|
7- 9
|
dostateczna
|
4 - 6
|
dopuszczająca
|
0-3
|
niedostateczna
|
WYMAGANIA
|
PODSTAWOWE
1 |
ROZSZERZAJĄCE
2 |
DOPEŁNIAJĄCE
3 |
WYKRACZAJĄCE
4 |
PUNKTY
|
Poziom
merytoryczny
opracowania
|
podane
informacje mają niewiele wspólnego z tematem
|
temat
zrealizowany pobieżnie z błędami merytorycznymi
|
zebrano
wystarczającą ilość informacji
bez błędów merytorycznych |
temat
został wyczerpany
i bezbłędny, informacje znacznie wykraczają poza założone cele |
1-4
|
Sposób
przedstawienia
informacji,
wrażenia wizualne
|
układ
treści mało czytelny, źle sformatowany tekst,
z
błędami
gramatycznymi, stylistycznymi i(lub) logicznymi |
prezentacja
wykonana mało estetycznie, zawiera pojedyncze błędy stylistyczne
i ortograficzne |
prezentacja
ciekawa graficznie, dobry dobór kolorów,
bez błędów ortograficznych i stylistycznych |
Rozdzielczość
i kolorystyka slajdów doskonała, prezentacja bardzo dobrze zaprojektowana
i wykonana, atrakcyjna wizualnie bez błędów |
1-4
|
Angażowanie
grupy, umiejętność współpracy
|
nie wszyscy członkowie angażują się w pracę.
|
doskonała
współpraca całej grupy, każdy członek grupy bardzo zaangażowany
|
1-4
|
||
Prezentacja
na forum klasy
|
prezentacja
mało ciekawa
|
prezentacja
ciekawa, ale brak dobrego przygotowania uczniów
|
Prezentacja
ciekawa, dobre przygotowanie ze strony uczniów. Poprawna językowo.
|
Prezentacja
bardzo ciekawa, bardzo dobre przygotowanie uczniów.
Poprawność
językowa i spójność wypowiedzi z zawartością prezentowanych slajdów.
|
1-4
|